17 Aralık 2012 Pazartesi

Sevgilimden Ayrıldım Yenisi Nerede?

Biten bir ilişkinin ardından hemen yenisine başlama telaşı son dönemlerde etrafımdaki bir çok kişide gördüğüm, yeni nesil ilişkilerin en büyük sorunu. Hatta bunun bir adım ötesi daha var o da yenisini bulmadan bir öncekinden ayrılmama durumu...
Son zamanlarda ilişkileri devam ederken birbirleri için "Çok seviyorum, ölüyorum, bitiyorum" diyen çiftler, ilişkileri bittiği anda garip bir şekilde "Hayat devam ediyor, yenisi gelsin" moduna giriyor.


Ben bu kişilere doğal olarak "E hani aşkından ölüyordun?" sorusunu sormadan edemiyorum.
Çünkü bir insanı sevmek, onunla bir hayatı paylaşmak bu kadar değersiz ve ucuz olmamalı.
İnsanın karşısındakine olan saygısını geçtim, kendisine bir saygısı olmalı diye düşünüyorum.
Nihayetinde ilişkinin sonucu ne olursa olsun, bir süreliğine de olsa iki kişinin ortak paydada bir hayat paylaşımı var... Bu paylaşımın etkileri yeni nesilde bu kadar çabuk geçiyorsa eğer onların o "büyük aşkları"ndan şüphe duyarım açıkçası.

Anlamadığım şey şu aceleniz ne? Bir durun, nefes alın... Biten ilişkinizi bir sindirin, gözden geçirin, ilişkideki doğruları yanlışları bir kefeye koyun, ders çıkarmaya çalışın, kendi hatalarınızı belirleyin ve bir sonraki ilişkide yapmamanız gerekenleri irdeleyin.
Neden bu telaş? Bu kadar mı düşkünsünüz bazı şeylere? Hayatınızda bir erkek/kadın olmadan yaşamınızı sürdüremiyor musunuz?

Evet kabul ediyorum hayat devam ediyor, evet kabul ediyorum biten ilişkilere çakılıp kalmak anlamsız... Ama yine söylüyorum bir nefes alın. Yanlızlıktan bu kadar korkmayın, biraz kendi halinizde kalın, biraz kafanızı dinleyin. Karşınıza ilk gelenle birşeyler yaşamaya kalkışmayın.

Zaten bu yüzden değil midir ki son zamanlarda artan çarpık ilişkiler?
Başladığı gibi biten aşk hikayeleri...
Yine bu yüzden değil midir ki giderek duygusuzluğun artması, sadece cinselliğin ön plana çıkması?

Unutmamak gerekir ki mutluluk karşı cinsin bedeninde değil, kişinin kendi ruhundadır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder