31 Aralık 2012 Pazartesi

Sofistike Bir Yeni Yıl Tebriği

Bugün 31 Aralık 2012...
Yine koskoca bir yılı geride bıraktık. Yine bir dünya şey sığdırdık geçirdiğimiz 365 güne...
İşin garibi kısa süre sonra hepsini unuttuk. Acısını da, sevincini de, mutluluğunu da, hüznünü de hepsini unuttuk...

Zaman mı nankör biz mi nankörüz bilmiyorum ama, biz bugünlerde mutluluğumuzu da acımızı da unutur olduk... Son yıllarda ne mutluluğumuz mutluluk, ne de hüznümüz hüzün... O kadar hızlı tükettik ki her şeyi resmen anlık yaşar hale geldik...

Zaman geçti, biz anılarımızı anlara sığdırdık, anlar geçti biz her şeyi unuttuk...
Dün ölüyorum dediğimiz şeyler için bugün iyi ki yaşıyorum dedik...
Çok değil kısa bir süre önce iyi ki varsın dediklerimize ise, bugün olmaz olsun dedik...
Dün milletçe birbirimize kenetlenmişken, bugün birbirimize düştük.
Dün çok sevdiklerimizden bugün nefret ettik...
Öyle ya da böyle yine koca bir yılı geride bıraktık... Ve en kötüsü yine her şeyi unuttuk...

Gözünüzü kapatın ve geride bıraktığınız bir yılı düşünün... O yıla neler sığdırdığınızı... Geçen zamanda kimleri kaybettiğinizi, kimleri kazandığınızı, neleri başardığınızı ya da ne hüsranlara uğradığınızı...

Şimdi 2013'e girmeye saatler kala, yeni başlangıçlara adım atmadan, kendi kendinize bir söz verin. 2013 benim yılım olsun diyin, geçmişte unuttuklarınızı bugün kendinize tekrar hatırlatın...
Ve yeni bir 365 güne merhaba diyin...

Umut ve sevgi dolu bir yeni yıl olması dileklerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder