13 Kasım 2012 Salı

Eyvah! Seni Seviyorum Dedi

Günümüzde insanlar tabulara o kadar bağlı yaşar hale geldi ki artık sevgisiz yaşayan bir toplum haline geldik.
İnsanlar artık karşısındakine sevdiğini söylemeye çekinir, korkar hale gelmiş. Hatta karşısındaki ona "Seni seviyorum" dediğinde panikleyip ne yapacağını bilmez hale gelmiş.

Birine “seni seviyorum” demek için illa ona aşık olmanız gerekmez, ya da ömür boyu sevecek kadar yoğun duygular hissettiğiniz anlamına gelmez.

Sizi mutlu ettiği, güldürdüğü, belki heyecanlandırdığı, belki güvende hissettirdiği belki de sadece varlığı size yettiği için birine “seni seviyorum” diyebilirsiniz.
Sevmenin bir zamanı, belli bir kademesi, ya da herhangi bir mertebesi yoktur. İnsanlar sevgiyi o kadar kalıplaştırmış ki herkesin ağzında “Seni seviyorum demek için daha erken değil mi?” nidaları yankılanıyor.
Cevap veriyorum…

Hayır değil.
Sevgiyi söylemek kötü değildir, sevgiyi söylemek karşınızdakine prangalarla bağlanacağınız anlamına gelmez.
Sevgiyi kalıplara sokmayın, sevgiyi sınırlandırmayın. Karşınızdaki kişi sizi o an mutlu ediyorsa ya da kendinizi iyi hissetmenizi sağlıyorsa, hele de içinizden söylemek geliyorsa, çekinmeyin söyleyin… 
Seni seviyorum diyin.
Hem kendinizi hem karşınızdakini mutlu edin… Etrafa pozitif enerjinizi yayın. Sevginin pozitif gücünü yayın.

Sevgilinize, arkadaşınıza, öğretmeninize, müdürünüze, kardeşinize, sizi mutlu ettiği zaman, enerjinizi yükselttiği zaman, yüzünü ışıldatan bir gülümseme yayıldığı zaman onu sevdiğinizi söyleyin.

Korkmayın bir şey olmuyor. Ben her gün yapıyorum :)

4 yorum:

  1. çok güzel bir yazı.çok pozitif kaleminize ve yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizin de yüreğinize sağlık.

      Sil
  2. Eda Hanım,

    Çok güzel bir yazı.Üniversitelerde ders olarak okutulması kanaatindeyim.Umarım insanlar "seni seviyorum" kelimesinin farkındadırlar ve söylemek için harekete geçmeye başlamışlardır :)

    Saygılarımla,

    Ömer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer Bey çok güzel ifade etmişsiniz, benim de temennim o yönde:)

      Sil