25 Haziran 2012 Pazartesi

Bu Bir İSYAN Biri Artık DUR Desin!

Gün geçmiyor ki canım ülkemde ağzımızı açık bırakan, "yok artık" dedirten bir haber çıkmasın.

Sağlık Bakanlığı' nın başlattığı yeni uygulamayla gebelik testi pozitif çıkan kızların babalarına, kızlarının hamile olduğunu bildiren  mesaj atılacakmış. Nasıl yani diyorsunuz değil mi?

Hükümet aldı başını gidiyor, bunu da yapmaz artık dediğimiz ne varsa çatır çatır hepsini bir bir yapıyor. İran'a benzetecekler bizi diye isyan edenlere dün gülenler bugün tepkisiz kalıyor. Bu uygulamanın amacı nedir peki diyorsunuz değil mi?

Hemen söyleyeyim bana göre dinimize göre "zina yasaktır" ibaresini hayata geçirmeye çalışmak. Yani bu uygulamayla evlilik dışı ilişkiyi caydırıcı yapmaya çalışıyorlar. Çünkü kürtaj yasağı yetmedi dahasını yapıyorlar.
Yüzde %50'lik kesim var ya onların hepsine söylüyorum buradan umarım daha beter olursunuz. Ama sizin gibi akıl yoksunu kesim yüzünden her zamanki gibi kurunun yanında yaşta yanıyor maalesef.

İlk olarak bu uygulamayı onaylayan babaların telefonlarına böyle güzel bir tebrik mesajının gelmesi en büyük temennimiz tabi orası ayrı.
Ama oturup bir sakince düşündüğüm zaman her seferinde "Nasıl ya?" diye kendi kendime sormadan edemiyorum. Bu uygulama kişilik haklarına, özel hayata nasıl bir saygısızlıktır, nasıl bir despot yönetim şeklidir bu?
Sevgili başbakanımız kürsüye çıkıp kendisi gibilerle birlikte nasıl böyle bir karar alır ve benim bile sonuçlarının neler olabileceğini gördüğüm şeyleri görmezden gelir aklım ermiyor.

Genç nüfus arttırılmaya çalışırken yapılan bu gerizekalı uygulamalarla aynı oranda artan cinayetler, intiharlar, depresyonlar, şiddet ve benzeri durumlar nasıl görmezden gelinebiliyor? İnsanların cinsel hayatlarına bu denli müdahaleler nasıl yapılabiliyor, bu hakkı kendilerinde nasıl görüyorlar anlamıyorum.

Sezeryan yasaklanır, kürtaj yasaklanır bunlar yetmez bir de hamile kızın babasına mesaj yollanır! Anlam veremiyorum, bir kız böyle bir durumu bırakın babasına söylemeyi daha kendisine bile sesli olarak söyleyemezken, "devlet baba"dan kız babasına mesaj gider...

Eğer ki bu yöntemleri devlet doğum kontrol yöntemi olarak görüyorsa ona da bir cevabım var peşinden gelen ölümleri de kontrol edin derim ben.
Ben artık yorum yapamıyorum, ülkede mevcut binlerce sorun varken milletin uçkuruyla uğraşılmasına söyleyecek söz bulamıyorum.

Tek söyleyebildiğim Allah aşkına biri şunlara DUR! desin.


1 yorum:

  1. 2012 de bu yaziyi yazmissiniz aradan 6 yil gecti ve bu yaziniz bu sure zarfinda cok masum kaliyor yasadiklarimiza bakarsak

    YanıtlaSil